aliceskojigaliv

Alla inlägg under juli 2013

Av Alice - 30 juli 2013 17:20

Hej! Jag skriver något och sedan sätter jag dit en smaily som visar vad jag tycker om den saken.
Godis:                        Mat:                                    Färger:                      Kläder:                        Djur:
Lakrits                  Spagetti                       Turkos                Jeans                    Spindlar   
Choklad                 Lasagne                         Mörkgrön            T-shirt                   Katter   
Sura remmar       Korvstråganof                Rosa                   Polotröja                Råttor   



                                                  
                                                  
                                          XOXO Alice

Av Alice - 30 juli 2013 16:33

Hej! Igår hade jag datorförbud så jag kunde inte blogga någonting. Förlåt för det. Vi var och handlade på förmiddagen och sen kom Agnes och lekte på eftermiddagen. Vi lekte med våra små hästar. Min häst var mörkbrun och hade lång yvig man och svans. Agnes häst var smal och fläckig. Sen lekte vi detektiver med pappas walk and talkis som han fick från jobbet. Fast dem gick sönder eller nåt för dem funkade inte. Vi spanade på mamma och pappa och Elsa. Men dem upptäckte oss. Efter ett tag förstod vi att Elsa var en tjuv så vi var tvugna att fånga henne. Det gjorde vi men hon sa att hon var oskyldig så vi släppte henne. Efter det läste jag ut min bok. Kidnappare på nätet. Det är en Tommy och Flisen-deckare. Den var zzzzzuperbra!!!!!!! Ni borde verkligen läsa den. Den är zzzzzzzuperspännande och rolig. Om ni gillar att läsa spännande, läskiga men roliga böcker så är det här den perfekta boken för er. Jag kommer inte att blogga så mycket från och med torsdag. Men jag kommer att fortsätta igen på söndag, hoppas jag. Oj då, vad långt inlägget blev!                                             
                   XOXO Alice

Av Alice - 27 juli 2013 18:10

Hej! Tyvärr har jag inte hunnit blogga så mycket idag men jag gör det nu i alla fall. Här är en fin naturbild jag fixade ihop här om dan.   Hihi! Visst blev den söt. Och det som står på är ju faktiskt sant. Jag älskar blommor, men kanske inte träd. Fast jag gillar dem ändå. Äsch.                                             
                                                  
                                                  
          Kram Alice

Av Alice - 26 juli 2013 12:53

Hej! Jag kom just hem från ridhuset. Jag och Doris var tvugna att följa med när Elsa skulle träna. Hon tränade dressyr med Savoy för hennes tränare Maria. Doris och jag satt på läktaren och tittade på. När det blev tråkigt körde vi sten sax påse. Jag vann hela tiden så Doris ville inte köra mot mig. Elsa red zzzzzzuperfint med Savoy. Han jobbade zzzzzzzupermycket. Sen fick jag skritta av honom. Det var kul.                          Kram Alice

Av Alice - 25 juli 2013 13:21

Hej! Jag, Doris och mormor och morfar ( + mormors jobbarkompis ) harvarit och badat i mina kusiners pool idag. Det var 26 grader. Zzzzzzuperskönt!!!!!!!! Fast i början kändes det ganska kallt, men man vande sig. Vi lekte att Doris var en delfin som hette Ariel. Jag var hennes skötare som jobbade med delfinerna på Kolmårdens djurpark. Doris lärde sig en massa konster. Efter en stund bjöd mormor på fika. Sockerkaka och ballerinakex. Mums! Det var zzzzzzupergott!!!!!!!! När vi hade badat lite till åkte morfar, Doris och jag till Söderköping och köpte glass. Jag tog Sandwich och Doris tog Marabou. Mums, igen!                                                   
                      Kram Alice

Av Alice - 25 juli 2013 08:09

  

Av Alice - 24 juli 2013 18:33

Hej! Var just ute med Elsa och tog lite kort.   Här är några:           Var det fina bilder?                                                  
                                                  
      Kram Alice

Av Alice - 24 juli 2013 18:01

Hej! Har varit hos Agnes hela dagen. Vi gjorde en blogg tillsammans. www.coola--girls.bloggplatsen.se Kika in vettja! Det vore zzzzuperkul!!!!!!!! Och kommentera gärna lite. Det vore zzzzzzzupersnällt!!!!!! Här kommer en snygg bild på Agnes:Kram Alice!  

Presentation


Hej jag heter Alice. Jag bor på en gård på landet med ganska många djur. Jag har en katt som heter Findus. Mina intressen är karate, sjunga, skriva berättelser och lite annat. Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards