aliceskojigaliv

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2013

Äntligen!

Av Alice - 8 augusti 2013 15:20

Hej! Imorgon åker vi ÄNTLIGEN till Sicilien. Som jag har längtat! Ända sen mamma och pappa berättade att vi skulle åka i våras har jag väntat och väntat. Men nu slipper jag vänta. För imorgon åker vi!!! Jippiiiiiii! Det ska bli zzzzzzzzzuperkul, zzzzzzzzzuperspännande, zzzzzzzzzuperhäftigt, zzzzzzuperskoj helt enkelt. Jag är sååå uppspelt!                                                  
                               XOXO Alice

 
 
Ingen bild

Elsa

8 augusti 2013 20:49

Jo tack det märker man...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice - 23 augusti 2013 16:28

Hej! Jag har börjat på en ny skola. Den är en musikklass. Det jag ville säga var att nu har jag inte så mycket för att blogga så det kanske blir nån gång i veckan eller så. Jag hoppas ni inte tröttnar. Vi ses!                                         ...

Av Alice - 17 augusti 2013 21:17

Hej! Nu är jag hemma från Sicilien. Jag kom hem typ mitt i natten. Idag har jag inte hunnit skrivit fören nu för imorse var jag hos frisören. Sedan raka vägen till min farbrors bröllop. Sedan åkte jag till Rita ( min kompis) för hon ska flytta till S...

Av Alice - 6 augusti 2013 20:38

Hej! Idag har jag lekt med min kompis Alma. Vi var och badade och så klappade vi två pyttesmå kattungar. Dem hade inga namn så vi kallade dem för Spinkis och Busen. Spinkis var väldigt kelig och hon var snällast  . Busen var inte lika trevlig. Han ri...

Av Alice - 5 augusti 2013 15:03

Hej! Som ni kanske märker har jag gjort om bloggen lite. Jag ville att den skulle vara lite mer färgglad och rolig och passa min personlighet lite mer. Jag tycker nog att jag har lyckats ganska bra. Vad tycker ni??? Jag hoppas att ni gillar den! På f...

Av Alice - 4 augusti 2013 20:28

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade igår. Idag kom mamma och Elsa hem från Lilla Gubben Cup i Vimmerby. På förmiddagen var jag, Doris och pappa i snickarboden och fixade ihop två stall till våra små hästar. Stallen vart zzzzzzuperstora. I mitt stal...

Presentation


Hej jag heter Alice. Jag bor på en gård på landet med ganska många djur. Jag har en katt som heter Findus. Mina intressen är karate, sjunga, skriva berättelser och lite annat. Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards