aliceskojigaliv

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Alice - 4 augusti 2013 20:28

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade igår. Idag kom mamma och Elsa hem från Lilla Gubben Cup i Vimmerby. På förmiddagen var jag, Doris och pappa i snickarboden och fixade ihop två stall till våra små hästar. Stallen vart zzzzzzuperstora. I mitt stall vart det typ 15 spiltor. Men vi har säkert minst 35 hästar så det gör ju inte så mycket. Igår åkte Agnes till Spanien. Jag kommer verkligen att sakna henne! Hon är där i en vecka. Men på fredag ska jag åka till Sissilien i Italien. Kul! Men det betyder att jag inte kommer att se Agnes på 2 veckor. Tråkigt! Men... aja det ordnar sig. Hoppas jag.                                                                                                                           XOXO Alice

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Alice. Jag bor på en gård på landet med ganska många djur. Jag har en katt som heter Findus. Mina intressen är karate, sjunga, skriva berättelser och lite annat. Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards