aliceskojigaliv

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Alice - 2 augusti 2013 20:55

Hej! Jag bara älskar manga. Jag kan nästan rita dem men inte riktigt. Här är bilder på några manga som jag hittade.       Här är några bilder som jag har ritat.         Jag är ganska nöjd med dem. Men bilden näst sist är jätteful (tycker jag). Den andra bilden är nog finast.                                                      XOXO Alice                                   

Av Alice - 2 augusti 2013 20:31

Hej! Idag har jag, Doris, pappa, Agnes, Anton (Agnes bror) och Thomas (Agnes pappa) vart och badat i Arkösund. Det var ganska långt dit. I vattnet var det iskallt men som vanligt vart det skönt efter ett tag. Vi badade och lekte jättelänge. På vissa ställen i vattnet fanns det plastfåglar. Det var änder och måsar och en massa annat. Efter badet åt vi glass.  Gott! Jag tog choklad och vanilj. Gott!                                                                  XOXO Alice

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Alice. Jag bor på en gård på landet med ganska många djur. Jag har en katt som heter Findus. Mina intressen är karate, sjunga, skriva berättelser och lite annat. Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards