aliceskojigaliv

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Alice - 1 augusti 2013 19:10

Hej! Igår lekte jag med Agnes. Vi spanade på min granne Roger (surgubben). Agnes var zzzzzzupermodig!!!!!! Hon sprang in på Rogers tomt. Han upptäckte henne och Agnes kutade därifrån. Sen höll vi på att skratta ihjäl oss. Idag lekte jag med Rita. Vi var hemma hos henne. Vi lekte att vi var tvillingar och att vi var i bronsåldern. Jag hette Tilda och Rita hette Vilda. Vi hade en till syster som vi inte gillade. Hon hette Hilda. Vi lagade soppa på kottar och gräs. Så har vi vart och plockat blåbär. Vi fick ihop en och en halv liter. Av det gjorde vi blåbärspaj. Mums! Efter det var vi och badade i havet. Det var iskallt i vattnet men det kändes varmare efter en stund. Rita hoppade i på direkten och simmade iväg.   Hon är verkligen ingen badkruka! Imorgon ska jag, Doris och pappa åka och bada med Agnes och hennes bror och hennes pappa. Elsa och mamma har åkt till Vimmerby för att Elsa och Savoy ska tävla i Lilla gubben cup. De åkte vid fyra ungefär.                                          
                                                  
       XOXO Alice

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Alice. Jag bor på en gård på landet med ganska många djur. Jag har en katt som heter Findus. Mina intressen är karate, sjunga, skriva berättelser och lite annat. Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards